Insegni à fà i vostri scarpi durà più longu !Cumu guardà i scarpi per ùn esse micca muffa è dannatu!

À Parechje ragazze anu parechje pariglii di scarpi,Hè più prublemu di piglià cura di i scarpi.Mantene i vostri scarpi d'inguernu in l'estiu, è u stessu passa per l'inguernu.Cumu guardà per un bellu pezzu senza muffa è danni?Oghje, sparteraghju qualchi cunsiglii per insignà i metudi di mantenimentu è di almacenamentu curretti, chì aiutanu à prolongà a vita di i scarpi.

nutizie 1

Spessu purtate

Se tenete parechje pariglii di scarpi à u stessu tempu, assicuratevi di portà ogni paru di scarpi regularmente.Perchè i scarpi sò lasciati per un bellu pezzu, i prublemi cum'è degumming è cracking di a cima sò propensi à accade.
I scarpi anu ancu bisognu di "ghjorni di riposu"

I scarpi chì portate spessu assorbanu u sudore è esse esposti à a pioggia.Se ùn ci hè micca un "ghjornu di riposu" per i scarpi, ùn puderanu micca asciugà è si romperanu rapidamente.

Ùn andate micca in u mondu cun un paru di scarpi.Hè megliu "ripusà" un ghjornu ogni dui o trè ghjorni quandu portate scarpi.Calzature di travagliu cù un altu ritmu di usu, hè megliu avè dui o trè pariglii di robba alternata.
Dopu chì i scarpi sò purtati, anu da esse seccu à l'aria in un locu ventilatu.Dopu à una ora o duie, u gabinettu di scarpi deve esse ripigliatu per prevene l'umidità è l'odore.

I scarpi di coghju ùn deve esse micca seccu s'ellu si sò bagnati

A staghjoni di e piogge hè falata.Sè vo portate i scarpi di pelle è scontru a pioggia, avete aduprà un pappu seccu per pressu u sopra è l'acqua eccessiva in i scarpi u più prestu pussibule dopu à vultà in casa.Allora, mette u ghjurnale o carta igienica in a scarpa per assorbe l'acqua è riparà a forma di a scarpa, è cuntinueghja à rimpiazzà finu à chì l'umidità hè completamente assorbita.Infine, mette i scarpi in un locu ventilatu è frescu à l'aria secca.
Ma ùn aduprate micca secadori di capelli, secadori, o mette i scarpi direttamente in u sole per impediscenu a pelle di cracking è danni.

nutizie 2

Aduprate spray waterproof regularmente per prevene l'umidità

I scarpi "perderanu a vita" quandu sò esposti à l'umidità.Hè ricumandemu di utilizà spray impermeable regularmente per prutege i scarpi di pelle.A parte di u spray impermeable pò esse aduprata per a pelle, tela, suede è altre calzarii.
Diversi detergenti per diverse pelli

I pulitori di i scarpi di pelle anu diverse proprietà, cum'è gel, schiuma, spray, liquidu è pasta.Prima di utilizà i prudutti di cura, avete bisognu à capisce s'ellu affettarà u culore di u pelle, in particulare i scarpi di culore chjaru.Certi fluidi di mantenimentu venenu cù spazzole di scarpi o tessili à setole morbide, è l'utilizanu inseme pò ottene un effettu multiplicatore cù a mità di u sforzu.

I scarpi duveranu ancu "idratà"

Cum'è a pelle, i scarpi di pelle anu ancu esse idratati.L'usu cuntinuu di i prudutti di cure speciale per a cura di i scarpi di coghju pò migliurà a luminosità è a dulcezza di a pelle, è riduce a probabilità di siccà è cracking.Dopu l'usu di lucidatura, crema di scarpi è spray di scarpi per mantene i vostri scarpi, hè megliu di mette i vostri scarpi in un locu ventilatu prima di guardà.

Ma a pelle brillanti, a pelle di patent, a pelle matte è a pelle di suede (suede) sò mantinuti in modu diffirenti.Suggerimentu di l'editore: Quandu compra i scarpi, dumandate à a tenda per u metudu di mantenimentu currettu, è dopu utilizate prudutti speciali per a pulizia è u mantenimentu.

nutizie 3

Ventilazione regulare

Se i scarpi sò stati guardati in spazii chjusi per un bellu pezzu, sò ancu propensi à spoilage è l'odore.Suggerimentu di l'editore: I scarpi chì portanu menu sò megliu guardati in un locu ventilatu.I scarpi guardati in l'armadiu deve ancu esse eliminati almenu una volta à u mese per permette chì i scarpi sò soffiati è ventilati.

Spray deodorant dopu avè purtatu

L'internu di i scarpi hè umitu, chì tende à cultivà bacteria è l'odore.In più di permette à i scarpi di "riposu" è di seccu à l'aria, spruzzate qualchì desodorante specificu per i scarpi dopu ogni usu, chì hè un modu efficau per sterilizà è deodorize.

Aduprate l'ultimu per mantene a forma di a scarpa

I scarpi chì ùn portanu micca spessu saranu deformati dopu à un bellu pezzu, cusì avete bisognu di usà legnu o plastica dura per sustene.

nutizie 4

Cumu priservà stivali di pelle

Stivali sò listessi cum'è i scarpi ordinali.Assicuratevi chì sò puliti è secchi prima di mette.U desodorante a prova di umidità pò esse piazzatu in i stivali è rimpiazzatu regularmente per assorbe l'umidità è impediscenu chì i stivali si muffanu per via di l'umidità dopu un almacenamentu longu.

Quandu si cumprà i scarpi, mantene u pienu originale o supportu, chì pò esse usatu per mantene a forma di u calzate quandu cambiassi stagione.Altrimenti, a manera di mantene a forma di i scarpi boni è boni hè di stuff i ghjurnali in u fronte di i scarpi o stivali.

In u casu di stivali alti, a parte in forma di tubu pò esse rotulata in un tubu cù una buttiglia di bevanda o cartone, o ancu libri scaduti, ghjurnali è riviste, chì ponu esse usatu per sustene u tubu di scarpa.


Tempu di post: 18-Jan-2022